niedziela, 16 sierpnia 2015

Bez tytułu.

Małe wielkie zmiany w moim dotychczasowym życiu sprawiły, że brakło mi czasu na bloga. Teraz już po wszystkim zasiadam i aktualizuję! Po pierwsze wzięłam się za siebie i swoją sylwetkę. Ciężko mi obejść się bez smakołyków, które uwielbiałam. Zwłaszcza, że uwielbiam czekoladę, czekoladę i czekoladę. Dieta powoli przynosi efekty, ale wiem, że długa droga przede mną. Po drugie wyszłam za mąż :) Teraz może być już tylko lepiej, więc znów postaram się zmobilizować do pisania.

Na pierwszy rzut idzie komplecik, który uszyłam w wymiance z okazji Dnia Dziecka (oj, dawno) w grupie sutaszowej na FB. Komplet powędrował do Pejotki, która szyje same piękności!






Bardzo podobał mi się ten komplecik i ciężko było mi się z nim rozstać. Może kiedyś uszyję drugi :)


Uszyłam również kolczyki - jadeitowe zielone i szaro-cytrynowe z kryształkami. Obie pary dostępne.
 



Pozdrawiam gorrrąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz