niedziela, 14 lipca 2013

Turkus i fiolet

Dziś wrzucam obiecaną bransoletkę, którą zrobiłam na zamówienie dla Magdy. Tak mi się dobrze szyło, że zrobiłam też kolczyki. Ile razy się pomyliłam w trakcie szycia, to wiem tylko ja, ale warto było :) Mam nadzieję, że dobrze się nosi.
Od wczoraj mam upragniony urlop, jutro wyjeżdżamy do Zakopanego połazić troszkę po górach. Nareszcie daleko od domu :)  Wczoraj już zaczęło mi brakować szycia i zabrałam się za nowe kolczyki, później stwierdziłam, że będzie z nich bransoletka. Dziś przyśniło mi się, że to jednak będzie coś innego. Brakło sznurka, więc musi to poczekać na powrót z gór :)
Słońca Wam i sobie życzę!

Targalowa bransoletka


Targalowy komplet

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny komplecik! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cieszę się, że podoba się kolejnej osobie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. :) a ja dziękuję za polecanie mojego bloga. Bardzo, bardzo mi się miło zrobiło, jak odkryłam link do siebie w Twojej zakładce "ulubione". Serdeczności życzę i następnych pomysłowych prac!

    OdpowiedzUsuń