niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki 2015

Czas leci za szybko, zdecydowanie za szybko. Myślałam, że dopiero wczoraj wrzucałam posta a tu okazuje się, że jakieś 3 miesiące temu. Kiedy uciekły te dni? Szyję, pracuję, szyje, pracuję a tu nie wrzucam zdjęć. Tyle się wydarzyło w tym czasie...
Był Zlot Sutaszystek z całej Polski w Warszawie, wymianka Mikołajkowa z dziewczynami z sutaszowej grupy na Facebooku i mnóstwo innych wydarzeń.

Na początek wrzucę kilka zdjęć bizuterii, którą udało mi się ostatnio wykonać.





 Moje własne kolczyki ślubne :)
  Wisior wykonany przeze mnie na wymiankę mikołajkową dla Moniki MOYKA Design.
Zdjęcia wykonane przez Monię :)




Wkrótce Święta, czas przygotować jakieś prezenty dla Najbliższych :)

Pozdrawiam Ciepło i Mikołajkowo! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz