niedziela, 26 października 2014

Zaległości

Uzupełniam moje zaległości. Szyłam, ale nie miałam czasu na zdjęcia. Czas to naprawić.

Takie kolczyki uszyłam na prezent dla mojej mamy koleżanki. Miało być coś małego i delikatnego. Bardzo długo się zastanawiałam, co uszyć i są!
Użyłam sznurka sutasz (oczywiście mojego ulubionego chińskiego) w kolorze niebieskim i metalizowanego w kolorze szampańskim. Do tego złote kulki hematytu i koraliki Toho Round 8o Metallic Iris Brown.



 Jakiś czas później zaczęłam szyć kilka drobiazgów na wymiankę z Zuzą z DECU Style. Mam nadzieję, że się jej spodobają :)



Centrum kolczyków stanowią kryształki rivoli w kolorze czarnym. Użyłam też koralików Fire Polish 4mm w kolorze Jet-Bronze Picasso i Toho 8o Metallic Iris Brown. Kolczyki zostały dookoła obszyte sznurkiem skręcanym w kolorze czarnym.



Do kolczyków dołączam również naszyjnik z ważką. Ważkowy guzik długo czekał na użycie i w końcu nadszedł jego czas. Użyłam tych samych koralików jak przy kolczykach i czarny sznurek sutasz.

Troszkę koloru też się przyda i dlatego też, na życzenie Zuzy użyłam koloru fuksjowego. Nie chciałam jednak przesadzić i do pary użyłam kobaltowych koralików i niebieskiego sznurka.

Przy okazji powstała też delikatna bransoletka w kolorze kremowym z fasetowanymi łezkami w kolorze miętowym. Całość dopełniają drobne złote koraliki.



Podoba Wam się?

2 komentarze:

  1. Te pierwsze kolczyki to śliczne cudeńka! Bransoletka też jest świetna! No i wisior z ważką!

    OdpowiedzUsuń